Skip to content

GAZDÁLKODÁSI OSZTÁLY

Gazdálkodási osztály

Leskóné Spisák Erika – osztályvezető

Mellékszám: 455
Telefonszám: +36 (46) 613-013

E-mail cím: leskone.erika@felsozsolcaph.hu

 

Pénzügy

Balatoni-Szilvási Szandra – ügyintéző
Mellékszám: 107
Telefonszám: +36 (46) 613-016
E-mail cím: balatoni.szandra@felsozsolcaph.hu

Balázs-Ondecs Orsolyaügyintéző
Mellékszám: 130
Telefonszám: +36 (46) 613-014
E-mail cím: ondecs.orsolya@felsozsolcaph.hu

Magyari Mihályné – ügyintéző

Mellékszám: 133
Telefonszám: +36 (46) 613-000

E-mail cím: magyari.mihalyne@felsozsolcaph.hu


Sós Ágnes – ügyintéző
Telefonszám: +36 (46) 613-000
E-mail cím: sos.agnes@felsozsolcaph.hu

Vagyongazdálkodás


Sipos Ildikó

Mellékszám: 205

Telefonszám: +36 (46) 613-000

E-mail cím: sipos.ildiko@felsozsolcaph.hu

Ügyfélfogadási idő:

Hétfő: 8:00-12:00
Szerda: 8:00-12:00; 13:00-17:00 óráig
Péntek: 8:00-10:00 óráig

Gazdálkodási Osztály főbb feladatai

Az osztály ellátja a költségvetés tervezéssel, végrehajtásával; beszámolóval; vagyongazdálkodással kapcsolatos feladatokat, valamint a Képviselő-testület, bizottságok munkájával kapcsolatos feladatok egyaránt.

Közreműködnek az önkormányzat működésével kapcsolatos munkában:

    – a Képviselő-testület és a  bizottságok működésével kapcsolatos, valamint a polgármesteri, jegyzői
      feladatok ellátásában.

A Képviselő-testület, a polgármester hatáskörébe tartozóan elkészíti:

    – az önkormányzat költségvetését, zárszámadását;
    – a Képviselő-testület részére a gazdálkodással kapcsolatos előterjesztéseket,

Végrehajtja:

     – a Képviselő-testület döntése értelmében az év közben jelentkező költségvetési előirányzat
       átcsoportosítást, módosítást.

A számviteli rendnek megfelelően az önkormányzat gazdálkodásáról analitikus és gépi nyilvántartásokat vezet;
Végzi a bérgazdálkodással, munkaügyi adatokkal kapcsolatos feladatokat; adatszolgáltatást végez, és jelentési kötelezettségeket teljesít a hatóságok felé.

Biztosítja:
    – a Polgármesteri Hivatal működéséhez szükséges eszközöket;
    – a beszerzésekből és egyéb kötelezettségekből adódó számlák kiegyenlítését, pénzügyi nyilvántartásokat;
    – vezeti a vagyonnyilvántartást, leltárt.