Az MVK Zrt. tájékoztatása szerint, március 8. hétfőtől Ügyfélszolgálati Irodája határozatlan ideig zárva tart.
Ezen időszak alatt az ügyintézés kizárólag e-mailben az iroda@mvkzrt.hu e-mail címen, vagy telefonon a 06 46/504-810-es telefonszámon lehetséges az iroda meghirdetett nyitva-tartási ideje alatt – hétfő- kedd-csütörtök 08:00-15:30, szerda 08:00-17:30, péntek 08:00-13:30.
Az Ügyfélszolgálati Iroda tevékenységébe tartozó ügyek intézésére, mint például a talált tárgyak kezelése, pótdíj ügyintézés stb., az iroda melletti jegy- és bérletpénztár első kiszolgáló ablakánál van lehetőség.
Meghosszabbodik az érvényessége az utazási kedvezményre jogosító igazolványoknak
Az Innovációs és Technológiai Minisztérium döntése nyomán az MVK Zrt. valamennyi járatán történő utazáshoz, a járványügyi veszélyhelyzet megszűnését követően 60 napig az alábbi érvényesítő matricával rendelkező diákigazolványokat fogadja el:
– a köznevelésben 2019/2020-as tanév érvényesítő matricájával,
– a felsőoktatásban a 2019/2020-as tanév I. és II. féléves matricájával,
– a 2020/2021-es tanév I. féléves matricájával ellátott igazolványok.