Skip to content

Határozatlan ideig szünetel az ügyfélfogadás

A koronavírus miatti veszélyhelyzetre tekintettel 2021. március 8. napjától visszavonásig szünetel a személyes ügyfélfogadás a Felsőzsolcai Polgármesteri Hivatalban.

Határozatlan időtartamig csak halaszthatatlan esetekben fogadnak ügyfeleket – tájékoztat Dr. Bobkó Péter jegyző.

A haláleset anyakönyvezése ügyében előzetes telefonos egyeztetést követően fogadják az ügyfeleket. Érdeklődni a 06-46/613-005, 06-70/455-5265-ös telefonszámokon lehet.

Kérnek mindenkit, hogy kizárólag halaszthatatlan esetben keressék személyesen a hivatal munkatársait telefonos egyeztetést követően az alábbi telefonszámokon:

Adó ügyintézés:   06-46/613-017

Szociális ügyintézés: 06-46/613-009, 06-46/613-010

Kereskedelmi tevékenységgel (működési engedély, telepengedély) kapcsolatos ügyintézés: 06-46/613-010

Hagyatéki ügyintézés:    06-46/613-010

Pénzügy: 06-46/613-016

Közterület-használat, településképi bejelentés, tulajdonosi, kezelői hozzájárulás kiadásával kapcsolatos ügyintézés: 06-   46/613-008

Anyakönyvi ügyintézés: 06-46/613-005

Népességnyilvántartás, lakcímigazolási ügyintézés:      06-46/613-010

Lakossági bejelentések: 06-46/613-010.

Kérik az ügyfeleket, hogy ügyeiket lehetőség szerint elektronikus, telefonos, illetve postai úton intézzék.

Telefon: 06-46/613-000, 06-70/455-5265.               

E-mail: info@felsozsolcaph.hu

Cím: 3561 Felsőzsolca, Szent István utca 20.

Amennyiben a személyes ügyintézés elkerülhetetlen, kérik a hivatal épületébe történő belépéskor a kihelyezett fertőtlenítő eszköz, továbbá az orrot és szájat folyamatosan elfedő maszk használatát.

Az esetleges további intézkedésekről folyamatosan tájékoztatják a lakosságot.