A koronavírus miatti veszélyhelyzetre tekintettel 2021. március 8. napjától visszavonásig szünetel a személyes ügyfélfogadás a Felsőzsolcai Polgármesteri Hivatalban.
Határozatlan időtartamig csak halaszthatatlan esetekben fogadnak ügyfeleket – tájékoztat Dr. Bobkó Péter jegyző.
A haláleset anyakönyvezése ügyében előzetes telefonos egyeztetést követően fogadják az ügyfeleket. Érdeklődni a 06-46/613-005, 06-70/455-5265-ös telefonszámokon lehet.
Kérnek mindenkit, hogy kizárólag halaszthatatlan esetben keressék személyesen a hivatal munkatársait telefonos egyeztetést követően az alábbi telefonszámokon:
Adó ügyintézés: 06-46/613-017
Szociális ügyintézés: 06-46/613-009, 06-46/613-010
Kereskedelmi tevékenységgel (működési engedély, telepengedély) kapcsolatos ügyintézés: 06-46/613-010
Hagyatéki ügyintézés: 06-46/613-010
Pénzügy: 06-46/613-016
Közterület-használat, településképi bejelentés, tulajdonosi, kezelői hozzájárulás kiadásával kapcsolatos ügyintézés: 06- 46/613-008
Anyakönyvi ügyintézés: 06-46/613-005
Népességnyilvántartás, lakcímigazolási ügyintézés: 06-46/613-010
Lakossági bejelentések: 06-46/613-010.
Kérik az ügyfeleket, hogy ügyeiket lehetőség szerint elektronikus, telefonos, illetve postai úton intézzék.
Telefon: 06-46/613-000, 06-70/455-5265.
E-mail: info@felsozsolcaph.hu
Cím: 3561 Felsőzsolca, Szent István utca 20.
Amennyiben a személyes ügyintézés elkerülhetetlen, kérik a hivatal épületébe történő belépéskor a kihelyezett fertőtlenítő eszköz, továbbá az orrot és szájat folyamatosan elfedő maszk használatát.
Az esetleges további intézkedésekről folyamatosan tájékoztatják a lakosságot.