Skip to content

Ügyfélfogadási rend a Polgármesteri Hivatalban

A koronavírus miatti veszélyhelyzetre tekintettel 2021. november 10. napjától visszavonásig a hivatal épületébe történő belépéskor kérik a kihelyezett fertőtlenítő eszköz használatát, továbbá az orrot és szájat folyamatosan elfedő maszk viselését - tájékoztat Dr. Bobkó Péter jegyző.

Kérnek mindenkit, hogy kizárólag halaszthatatlan esetben keressék személyesen a hivatal munkatársait az alábbi telefonszámokon történt telefonos egyeztetést követően:

 

Adó ügyintézés:       46/613-017

 

Szociális ügyintézés: 46/613-009

                               46/613-010

 

Kereskedelmi tevékenységgel (működési engedély, telepengedély)                                      kapcsolatos ügyintézés: 46/613-010

 

Hagyatéki ügyintézés:   46/613-010

 

Pénzügy:                       46/613-016

 

Közterület-használat, településképi bejelentés, tulajdonosi, kezelői hozzájárulás kiadásával kapcsolatos ügyintézés: 46/613-008

 

Anyakönyvi ügyintézés: 46/613-005

 

Népességnyilvántartás, lakcímigazolási ügyintézés: 46/613-010

 

Lakossági bejelentések: 46/613-010.

 

Kérik az ügyfeleket, hogy ügyeiket lehetőség szerint elektronikus, telefonos, illetve postai úton intézzék.

 

Telefon: 46/613-000             

E-mail: info@felsozsolcaph.hu

Cím: 3561 Felsőzsolca, Szent István utca 20.

                 

Amennyiben a személyes ügyintézés elkerülhetetlen, kérik a hivatal épületébe történő belépéskor a kihelyezett fertőtlenítő eszköz, továbbá az orrot és szájat folyamatosan elfedő maszk használatát.

 

Az esetleges további intézkedésekről folyamatosan tájékoztatják a lakosságot.