A BMH Nonprofit Kft. személyes ügyfélszolgálati irodáiban a mai naptól óvintézkedések kerülnek bevezetésre.
Kérik az ingatlanhasználókat, hogy személyes ügyintézés során az ügyfeleik és kollégáik egészségének és biztonságának megóvása érdekében az alábbiakat betartani szíveskedjenek:
Az ügyfélszolgálat személyes igénybevétele során az ingatlanhasználó számára javasolt a szájat és az orrot eltakaró védőmaszkot viselni, és köteles a kihelyezett fertőtlenítőt használni.
Az ügyintézés során az 1,5 méteres védőtávolságot szükséges betartani.
Kérik, hogy az ügyintézéshez kísérő nélkül jelenjenek meg, mivel fogyasztási helyhez kötötten 1 főt fogadnak az ügyfélszolgálati helyiségekben.
Az ügyfélszolgálati helyiségekben a járványügyi ajánlásokat figyelembe véve, egyszerre csak meghatározott számú ügyfél ügyintézését tudják biztosítani.
Az ügyfélszolgálati irodákban a munkatársakon kívül átmenetileg maximum 1, illetve 2 fő tartózkodhat az alábbiak szerint:
Encs: 1 fő
Kazincbarcika: 2 fő
Mezőkövesd: 1 fő
Miskolc: 2 fő
Ózd: 1 fő
Sajószentpéter: 1 fő
Sátoraljaújhely: 1 fő
Szerencs: 1 fő
Tiszaújváros: 1 fő
Valamint kérik, hogy az ügyintézések során lehetőség szerint az elektronikus, papír alapú, illetve a telefonos kapcsolattartást részesítsék előnyben.
Forrás: www.bmhnonprofit.hu