Skip to content

Óvintézkedéseket vezet be a BMH Nonprofit Kft.

A BMH Nonprofit Kft. személyes ügyfélszolgálati irodáiban a mai naptól óvintézkedések kerülnek bevezetésre.

Kérik az ingatlanhasználókat, hogy személyes ügyintézés során az ügyfeleik és kollégáik egészségének és biztonságának megóvása érdekében az alábbiakat betartani szíveskedjenek:

 

Az ügyfélszolgálat személyes igénybevétele során az ingatlanhasználó számára javasolt a szájat és az orrot eltakaró védőmaszkot viselni, és köteles a kihelyezett fertőtlenítőt használni.

 

Az ügyintézés során az 1,5 méteres védőtávolságot szükséges betartani.

 

Kérik, hogy az ügyintézéshez kísérő nélkül jelenjenek meg, mivel fogyasztási helyhez kötötten 1 főt fogadnak az ügyfélszolgálati helyiségekben.

 

Az ügyfélszolgálati helyiségekben a járványügyi ajánlásokat figyelembe véve, egyszerre csak meghatározott számú ügyfél ügyintézését tudják biztosítani.

Az ügyfélszolgálati irodákban a munkatársakon kívül átmenetileg maximum 1, illetve 2 fő tartózkodhat az alábbiak szerint:

Encs: 1 fő

Kazincbarcika: 2 fő

Mezőkövesd: 1 fő

Miskolc: 2 fő

Ózd: 1 fő

Sajószentpéter: 1 fő

Sátoraljaújhely: 1 fő

Szerencs: 1 fő

Tiszaújváros: 1 fő

 

Valamint kérik, hogy az ügyintézések során lehetőség szerint az elektronikus, papír alapú, illetve a telefonos kapcsolattartást részesítsék előnyben.

 

Forrás: www.bmhnonprofit.hu