A koronavírus miatti veszélyhelyzetre tekintettel 2021. november 10. napjától visszavonásig a hivatal épületébe történő belépéskor kérik a kihelyezett fertőtlenítő eszköz használatát, továbbá az orrot és szájat folyamatosan elfedő maszk viselését - tájékoztat Dr. Bobkó Péter jegyző.
Kérnek mindenkit, hogy kizárólag halaszthatatlan esetben keressék személyesen a hivatal munkatársait az alábbi telefonszámokon történt telefonos egyeztetést követően:
Adó ügyintézés: 46/613-017
Szociális ügyintézés: 46/613-009
46/613-010
Kereskedelmi tevékenységgel (működési engedély, telepengedély) kapcsolatos ügyintézés: 46/613-010
Hagyatéki ügyintézés: 46/613-010
Pénzügy: 46/613-016
Közterület-használat, településképi bejelentés, tulajdonosi, kezelői hozzájárulás kiadásával kapcsolatos ügyintézés: 46/613-008
Anyakönyvi ügyintézés: 46/613-005
Népességnyilvántartás, lakcímigazolási ügyintézés: 46/613-010
Lakossági bejelentések: 46/613-010.
Kérik az ügyfeleket, hogy ügyeiket lehetőség szerint elektronikus, telefonos, illetve postai úton intézzék.
Telefon: 46/613-000
E-mail: info@felsozsolcaph.hu
Cím: 3561 Felsőzsolca, Szent István utca 20.
Amennyiben a személyes ügyintézés elkerülhetetlen, kérik a hivatal épületébe történő belépéskor a kihelyezett fertőtlenítő eszköz, továbbá az orrot és szájat folyamatosan elfedő maszk használatát.
Az esetleges további intézkedésekről folyamatosan tájékoztatják a lakosságot.